Anunt selectie „Manager proiect” - 25 noiembrie
ASOCIAȚIA INSTITUTUL EDUCAȚIONAL PENTRU POLITICI SOCIALE MARGARETA, cod de înregistrare fiscală 37135597, cu sediul în mun. Sibiu, strada Constantin Noica nr.33A, județul Sibiu, România, anuntă demararea unui proces/concurs de selectie si angajare „Manager proiect”, conform detaliilor de mai jos:
Denumirea postului: Manager de proiect
Cod COR: 242112
Denumirea Proiectului: Antreprenoriat social urban in Tara Barsei, SMIS 302213
Descrierea postului:
Asigură inițierea, planificarea, monitorizarea, verificarea și finalizarea proiectului conform cerințelor specificate in cererea de finanțare.
Activitatea se desfasoara pe toata durata de implementare a proiectului, 3 ore/zi, inegal (63 ore/luna).
Responsabilitati:
Responsabilitati specifice:
- A0/0.1
- Să asigure implementarea unui sistem de management şi control riguros, tehnic şi financiar, in vederea implementarii cu success a proiectului si atingerea indicatorilor asumati;
- Coordonarea, monitorizarea, evaluarea acţiunilor necesare implementării activităţilor şi atingerii rezultatelor din cadrul proiectului;
- Coordonarea elaborării de metodologii/planificări, raportări privind implementarea activităţilor proiectelor si urmarirea in permanenta a incadrarii acestora in graficul de activitati;
- Mobilizarea şi coordonarea experţilor din cadrul echipei de implementare;
- Verificarea si aprobarea documentelor de raportare ale echipei de implementare a proiectului;
- coordonarea elaborării rapoartelor tehnice privind progresul înregistrat în implementarea proiectelor şi înaintarea acestora către AMPEO;
- Coordonarea elaborării actelor adiţionale şi notificărilor necesare a fi înaintate AMPEO în vederea aprobării;
- Coordonarea constanţa a implementarii proiectului si a obţinerii rezultatelor intermediare, in vederea , dupa caz, efectuarii de propuneri de corectie si/sau ajustari, adaptari ale planului operational de implementare a proiectului cu respectarea contractului de finantare,a legislatiei si a regulamentelor in vigoare;
- Asigura coordonarea activităţilor intre parteneri, subcontractori, furnizori şi echipe, pentru sincronizarea lor;
- Asigurarea unui circuit informaţional adecvat in cadrul proiectelor;
- Planificarea/coordonarea organizării întâlnirilor de lucru cu echipa de management şi cu alţi experţi din echipa de implementare si participarea la acestea;
- Asigurarea indeplinirii tuturor atribuţiilor necesare realizării unui management tehnic şi financiar performant pentru atingerea rezultatelor şi îndeplinirea obiectivelor proiectelor;
- Verificarea conformităţii documentelor transmise de către beneficiar şi necesare ca şi anexe ale rapoartelor;
- Monitorizarea desfasurarii activitatilor conform graficului GANTT;
- Verificarea fiselor de pontaj si rapoartele lunare ale expertilor implicate in activitatile din cadrul proiectului ;
- Supervizează respectarea GDPR la nivel de proiect;
- Elaboreaza si actualizeaza Planul de monitorizare proiect;
- Asigură implementarea Planului de monitorizare proiect;
- Asigură monitorizarea indicatorilor de etapă şi incadrarea in termenele asumate pentru atingerea acestora;
- Asigură respectarea Calendarului proiectului din implementare;
- A0/0.2
- Asigură comunicarea intre subcontractori, furnizori şi echipe pentru a asigura coerenta implementării;
- Coordonarea elaborării oricăror alte rapoarte, situaţii, comunicări necesare a fi înaintate AMPEO;
- Respectarea prevederilor ghidului specific si general PEO privind reperele obligatorii de informare-comunicare si publicitate FSE+;
Responsabilitati generale:
- Isi insuseste, respecta si aplica prevederile legilor si reglementarilor interne, necesare exercitarii atributiilor postului si actioneaza numai in limitele de autoritate incredintate de reglementarile interne, cu evitarea conflictului de interese;
- Pastreaza confidentialitatea, integritatea si disponibilitatea datelor si informatiilor in activitatea de zi cu zi, prin aplicarea masurilor privind protejarea documentelor si lucrarilor;
- Isi insuseste si respecta toate reglementarile legale si interne in domeniul securitatii si sanatatii in munca (proceduri, regulamente);
- Respecta planul de lucru al proiectului;
- Intocmeste lunar Raportul de activitate si Fisa individuala de pontaj;
- Utilizeaza corect si eficient bunurile aflate in gestiunea proiectului;
- Respecta principiul dezvoltarii durabile, principiul utilizarii eficente a resurselor si principiul egalitatii de sanse si tratament;
- Raspunde pentru indeplinirea calitativa si cantitativa a sarcinilor ce ii revin conform fisei postului.
Cerinte de îndeplinit de către candidati (conform Fisei de post aprobate de Autoritatea finantatoare):
Calificari si experienta:
Studii: minim studii superioare absolvite
Vechime minima in specialitate:
- experienţă minimum 10 ani în FSE (Fondul Social European) şi 20 ani experienţă generală;
- experienţă minimum 10 ani în monitorizare şi/sau gestiune programe/ proiecte FSE;
- minim 3 ani experienţă ca manager proiect;
- minim 5 proiecte ce au implicat o schemă de finanţare „de minimis” monitorizate in pozitie/pozitii similare.
Alte conditii:
- mobilitate (disponibilitate pentru deplasare)
Competente:
- Cunostinte in legatura cu domeniul muncii
- cunostinte in domeniul managementului; implementarea proiectelor FSE; management de proiect
- cunostinte legate de comunicare, tehnici si metode de diseminare a informatiilor
- bune cunostinte de limba romana
- Cunostinte privind modul de executie a sarcinilor
- operarea PC
- Cerinte psihologice ale postului de munca:
- capacitati cognitive: inteligenta, capacitati de evaluarea alternativelor, flexibilitatea gandirii/gandire creeativa si metodica, capacitate de analiza
- capacitati comunicationale si relationale: capacitati de ascultare activa, de transmitere a mesajelor in mod diferentiat, usor si eficient, sociabilitate
- alte insusiri de personalitate: seriozitate, responsabilitate, integritate, spirit organizatoric, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, asertivitate, initiativa, rezistena la stres
Etapele concursului:
- 06 Decembrie 2024, ora 12:00- Termen limita pentru depunerea documentelor;09 Decembrie 2024, ora 10:00-Interviu;10 Decembrie 2024-anuntarea rezultatelor;11 decembrie 2024: Depunerea contestatiilor (termen 11 decembrie 2024, ora 23:59)12 Decembrie 2024: Afisare rezultate finale.
Documentele solicitate:
- CVcopie CI;copii documente/acte studii;copii documente care justifica experienta profesională conform cerintelor;
Documentele se vor depune in format letric si se vor certifica „conform cu originalul” la punctul de lucru al Asocietiei Institului Educational pentru Politici Sociale Margareta din Sibiu, str Dorului nr 20, et. 2 cam 3 persoana de contact: Florina Micu telefon 0740209996
Bibliografie pentru interviu:
- REGULAMENTUL (UE) 2021/1060 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 24 iunie 2021 de stabilire a dispozițiilor comune privind Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european Plus, Fondul de coeziune, Fondul pentru o tranziție justă și Fondul european pentru afaceri maritime, pescuit și acvacultură și de stabilire a normelor financiare aplicabile acestor fonduri, precum și Fondului pentru azil, migrație și integrare, Fondului pentru securitate internă și Instrumentului de sprijin financiar pentru managementul frontierelor și politica de vize;
- REGULAMENTUL (UE) 2021/1060 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 24 iunie 2021 de stabilire a dispozițiilor comune privind Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european Plus, Fondul de coeziune, Fondul pentru o tranziție justă și Fondul european pentru afaceri maritime, pescuit și acvacultură și de stabilire a normelor financiare aplicabile acestor fonduri, precum și Fondului pentru azil, migrație și integrare, Fondului pentru securitate internă și Instrumentului de sprijin financiar pentru managementul frontierelor și politica de vize;
- REGULAMENTUL (UE) 2021/1057 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 24 iunie 2021 de instituire a Fondului social european Plus (FSE+) și de abrogare a Regulamentului (UE) nr. 1296/2013;
- Legea nr. 219 din 23 iulie 2015 privind economia socială, cu modificările și completările ulterioare.
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 133 din 17 decembrie 2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziție justă;
- Hotărârea Guvernului nr. 829/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 133/2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziție justă cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 873/ 2022 pentru stabilirea cadrului legal privind eligibilitatea cheltuielilor efectuate de beneficiari în cadrul operațiunilor finanțate în perioada de programare 2021-2027 prin Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european Plus, Fondul de coeziune și Fondul pentru o tranziție justă;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23 din 12 aprilie 2023 privind instituirea unor măsuri de simplificare și digitalizare pentru gestionarea fondurilor europene aferente Politicii de coeziune 2021-2027;
- Hotărârea Guvernului nr. 440/2022 pentru aprobarea Strategiei naţionale privind incluziunea socială şi reducerea sărăciei pentru perioada 2022-2027;
- Hotărârea Guvernului nr. 558/2021 privind aprobarea Strategiei naţionale pentru ocuparea forţei de muncă 2021-2027 şi a Planului de acţiuni pe perioada 2021-2027 pentru implementarea Strategiei naţionale pentru ocuparea forţei de muncă 2021-2027;
- Hotărârea Guvernului nr. 490/2022 pentru aprobarea Strategiei naţionale privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi "O Românie echitabilă" 2022 - 2027;
- Hotărârea Guvernului nr. 1.547 din 19 decembrie 2022 pentru aprobarea Strategiei naţionale privind promovarea egalităţii de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi şi prevenirea şi combaterea violenţei domestice pentru perioada 2022-2027Strategia națională privind incluziunea socială și reducerea sărăciei pentru perioada 2022-2027;
- Programul Educație și Ocupare 2021-2027, aprobat prin Decizia de punere în aplicare a comisiei nr. C(2022) 9362 final din 9.12.2022 de aprobare a programului “Educație și Ocupare” pentru sprijin din partea Fondului social european Plus în cadrul obiectivului „Investiții pentru ocuparea forței de muncă și creștere economică” din România / CCI 2021RO05SFPR001;
- Hotărârea Guvernului nr. 585 / 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 219/2015 privind economia socială.